Kérdése van? Keressen minket!

Elérhetőségeink

Telefonos ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai hétfőtől-péntekig 8:00- 16:00 óráig, csütörtökön
8:00-20:00 óráig fogadják hívását a 06-1-477-4884 telefonszámon.

2018. december 1-én (szombaton) és december 15-én (szombaton) telefonos ügyfélszolgálatunk nem fogad hívásokat.

2018. december 14-én, pénteken telefonos ügyfélszolgálatunk 8 és 14 óra között fogad hívásokat.

Online ügyfélszolgálat

Intézze lakástakarékpénztári ügyeit kényelmesen, otthonából!
Online ügyfélszolgálat tájékoztató

Ügyfélszolgálati irodáink

Ön várakozás nélkül intézheti ügyeit, ha előzetesen időpontot foglal honlapunkon.
Online időpontfoglaláshoz kérjük, kattintson ide >>

Budapesti ügyfélszolgálati irodáink 2018. december 15-én szombaton zárva tartanak, december 14-én pénteken csak 14 óráig tartanak nyitva. 

Ügyfélszolgálati irodáink Cím Nyitva tartás
Hétfő, Kedd, Szerda Csütörtök Péntek
Észak-Pest 1076 Budapest, Thököly út 4.
Térkép >>
08.00-16.00 08.00-18.00 08.00-16.00
Buda 1027 Budapest, Margit krt. 62.
Térkép >>
08.00-16.00 08.00-18.00 08.00-16.00

Levelezési címünk

Aegon Magyarország Lakástakarékpénztár Zrt.
1397 Budapest, Pf. 33

Panaszügyintézés

Ha kérdése, észrevétele, panasza van, munkatársaink szívesen állnak rendelkezésére, telefonos ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben panaszát írásban szeretné jelezni, kérjük, a gyorsabb ügyintézés érdekében az alábbi nyomtatvány kitöltésével tegye meg!

Panaszbejelentési nyomtatvány letöltése >>

A panaszkezeléssel kapcsolatban bővebb információt tájékoztatónkban olvashat.

Tájékoztató az Aegon Lakástakarékpénztár panaszügyintézéséről >>

Az alábbi linken megtekintheti Panaszkezelési szabályzatunkat.

Panaszkezelési-szabályzat letöltése >>