Kérdése van? Keressen minket!

Elérhetőségeink

Telefonos ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai hétfőtől-péntekig 8:00- 16:00 óráig, csütörtökön
8:00-20:00 óráig fogadják hívását a 06-1-477-4884 telefonszámon.

Online ügyfélszolgálat

Intézze lakástakarékpénztári ügyeit kényelmesen, otthonából!
Online ügyfélszolgálat tájékoztató

Ügyfélszolgálati irodáink

Ön várakozás nélkül intézheti ügyeit, ha előzetesen időpontot foglal honlapunkon.
Online időpontfoglaláshoz kérjük, kattintson ide >>

Ügyfélszolgálati irodáink Cím Nyitva tartás
Hétfő, Kedd, Szerda Csütörtök Péntek
Észak-Pest 1076 Budapest, Thököly út 4.
Térkép >>
08.00-16.00 08.00-18.00 08.00-16.00
Buda 1027 Budapest, Margit krt. 62.
Térkép >>
08.00-16.00 08.00-18.00 08.00-16.00

Levelezési címünk

Aegon Magyarország Lakástakarékpénztár Zrt.
1397 Budapest, Pf. 33

Panaszügyintézés

Ha kérdése, észrevétele, panasza van, munkatársaink szívesen állnak rendelkezésére, telefonos ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben panaszát írásban szeretné jelezni, kérjük, a gyorsabb ügyintézés érdekében az alábbi nyomtatvány kitöltésével tegye meg!

Panaszbejelentési nyomtatvány letöltése >>

A panaszkezeléssel kapcsolatban bővebb információt tájékoztatónkban olvashat.

Tájékoztató az Aegon Lakástakarékpénztár panaszügyintézéséről >>

Az alábbi linken megtekintheti Panaszkezelési szabályzatunkat.

Panaszkezelési-szabályzat letöltése >>

Tanácsadó kereső

Az alábbi alkalmazásunk segítséget nyújt Önnek abban, hogy meggyőződhessen róla, valóban az Aegon tanácsadója kereste-e fel a társaságunk által kínált szolgáltatással.

Tanácsadó kereső >>